De schaduw van Congo

>

Brussels Halve Marathon 2009

Halve marathon van Brussel 4 oktober 2009 - Lopen is zoals het leven zelve, met cyclische bewegingen. Het ene moment denk je dat je goed bezig bent (10 km in 42:13) , wat later lijkt het alsof je ter plaatse aan het trappelen bent. kilometer 15 passeerde ik zoals voorzien in 1h06. Op dat moment wou ik gaan versnellen, want ik voelde mij nog verrassend goed. Bleken we echter net op die schier eindeloze en steile Tervurenlaan te zijn beland. Standhouden was de boodschap en ik besefte dat mijn PR van vorig jaar aanvallen niet meer ging lukken. De tweede keer de Wetstraat oplopen, ging dan weer vlotjes en vooral de afdaling richting finish was zalig. Zonnig weer, veel sfeer en toejuichingen in het stadscentrum en een eindtijd van 1h33:26, meer moet dat niet zijn op Super Sunday.



Mijn finish op de Grote Markt via Runners World TV.













Klassementen: Rapportenlijst
Andere wedstrijdverslagen van lopende bloggers:

Peter de endorfine junkie
Valerie
Helen
Paul