De schaduw van Congo

>

Massajogging De Olifant 2015

25ste plaats in 38'36”. Photo credits: OLC.
Tijd vliegt voor hardlopers nog wat harder voorbij. Slotwedstrijd van het OLC alweer. De posities in de verschillende klassementen lagen al min of meer vast. Om het echt spannend te maken zouden de punten gehalveerd moeten worden en play-offs georganiseerd moeten worden. Stralend weer en veel vrolijke gezichten bij de start. Een walk in the park werd het nu ook weer niet. Daarvoor werd er veel te hard gelopen. Met 17 km/u liep ik na de openingskilometer rond de 30ste positie. Boekenwurm tussen de hazen. Samen met Patrick Vanden Berghe kon ik in de tweede ronde echter nog enkele plaatsen opschuiven. Ik kwam als 25ste uit het bosje in 38'36”. Met ons team BRST pakken we normaliter brons. Individueel ben ik dit jaar zesde in mijn categorie.