De schaduw van Congo

>

Trail Eeklo 2017

Langlaufen en springen in Eeklo. Photo credits:  Luc Van Oost
Nog net op de valreep op woendagavond ingeschreven voor de halve marathon trail in Eeklo. Volledig volzet met 750 inschrijvingen. Trailrunning zit duidelijk in de lift. Sneeuwbuien bij de start gaven het provinciaal domein het Leen een idyllisch en winters karakter. Ik nam een snelle start maar besefte al snel dat dit geen "stratenloop" was. Halfweg de eerste ronde en na veel geploeter in het slijk op de onverharde bospaden besloot ik wijselijk om mijn eigen tempo te lopen. Het verval in tempo bleef beperkt en ik finishte als 14de in 1:34:18. Een fles Cava was mijn beloning. Leuke wedstrijd, goede organistatie. Hier kom ik zeker nog terug, en dan graag eens voor het volledige werk.
Foto-album Trail Eeklo: fotograaf Luc Van Oost - Uitslagen: alle afstanden