Blog 2000


 'Het belangrijkste zijn de drie punten, want de bal is rond en we moeten het match per match bekijken', hoor je een voetballer met meer tattoos dan hersencellen wel eens zeggen. Voor een blogger is het blijven publiceren het belangrijkste. Je bent een volwaardig lid van de blogosfeer als je weblog meer dan 2000 posts in het archief telt. Louter kwantitatief bekeken hoor ik er vanaf vandaag helemaal bij, de kaap van 2000 blogposts is inmiddels overschreden! Er zijn geen time-outs of dode momenten. Je bekijkt het seizoen per seizoen en je stuurt bij waar nodig. De sociale media kweken inmiddels sneller dan de konijnen. Tweets, tumblrs, instagrammen en pinterests vliegen voorbij maar blogger is voor mij het meest stabiele medium. De lay-out van mijn weblog is in de loop der jaren een paar keer veranderd maar voor de rest ben ik trouw gebleven aan mijn basisconcept. Veel recensies, columns, boeken- en internetnieuws, aangevuld met meer persoonlijk getinte topics. 

 Top 10 Bibliothecaris in Blog (2005-2013)
  1. Top 100 beste romans aller tijden
  2. 1001 boeken die je moet gelezen hebben
  3. Digitale krant
  4. Enige zelfspot
  5. Top 10 eBook en PDF zoekmachines
  6. Kerstshopping
  7. International hug a librarian day 2011
  8. Kabouter Wesley-dag
  9. Top 20 goede voornemens 2013
  10. More than winning
Enhanced by Zemanta