Schorreloop 2017

Mooi maar lastig parcours. - Foto credits: Bageve.
Wat doet twee wedstrijden lopen in 22 uur met een mens? Je krijgt er grote honger van! Tijdens de derde ronde begon ik spontaan aan pastaschotels en biefstuk-friet te denken. Ik was nog redelijk snel begonnen in de Schorreloop maar nam daarna wat gas terug. Echt fris waren de benen toch nog niet na de avondwedstrijd in Ardooie. In de slotkilometer kwam Kevin Gadeyne nog voorbij gespurt. Ik was echter al lang blij de schade beperkt te hebben met een 23ste plaats algemeen in 41.08. In mijn categorie werd ik deze keer achtste. Na de finish gingen de hemelsluizen helemaal open. Nu is het kwestie van bijtanken en rusten want volgend weekend staan weer twee wedstrijden op het programma. Voor een wedstrijdloper is er geen finishlijn. The beat goes on..