Corrida van 't Sas-Slijkens 2015


Startschot van een nieuw OLC-seizoen. Photo Credits: OLC.
Met de Corrida van 't Sas-Slijkens neemt het OLC traditioneel een vliegende start met een relatief korte loopwedstrijd van 7,5 km rond de Spuikom. Een nieuw seizoen is als een nieuw schooljaar, je start met een propere lei. Voor mijn eerste wedstrijd in twee maanden wou ik voor het eerst eens een race met een hartslagmonitor lopen. Tijdens de openingskilometer kwam mijn borstband echter al los, zodat ik vanaf de tweede kilometer met een buikband in plaats van borstband aan het lopen was. Stoppen om het bandje aan te spannen was uiteraard geen optie, maar ik liet het niet aan mijn hart komen. Het ritme was er nog niet helemaal maar toch tevreden met mijn 33ste plaats in 28'12".  Volgende keer loop ik weer gewoon zonder buikslagmeter..